AllRead MLT cierra una ronda de financiación de 700.000 €

• La spin-off del Centre de Visió per Computador de Catalunya i la UAB ofereix un software basat en deep learning per la traçabilitat d’actius en cadenes logístiques.
  • L’empresa va ser creada fa un any en el programa The Collider de MWCapital

Barcelona, 6 d’octubre de 2020 – AllRead Machine Learning Technologies, startup que ha creat un software basat en deep learning per la traçabilitat d’actius en cadenes logístiques, ha tancat una ronda de finançament de 700.000 euros liderada per Global Omnium, a través de GoHub Ventures, el seu vehicle de corporate venturing, i a la que també han acudit family offices i business angels de l’ESADE BAN.

A més, la startup ha rebut el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya a través d’ACCIO i del Ministeri de Ciència i Innovació a través del programa Torres Quevedo. En l’operació han intervingut DWF-Rousaud Costas Duran com a assessors legals i Ponti Strategic Intelectual Property Services en la propietat intel·lectual.

Creada fa poc més d’un any dins el programa The Collider de Mobile World Capital Barcelona, AllRead Machine Learning Technologies busca provocar una disrupció tecnològica en la localització, identificació i monitoratge d’actius en les cadenes logístiques i de subministrament a través d’una tecnologia innovadora pròpia, resultat d’anys d’investigació al Centre de Visió per Computador de Catalunya.

Es tracta d’una solució de software basat en Intel·ligència Artificial capaç de detectar i llegir, en temps real, textos, codis i símbols a partir de qualsevol imatge, encara que estiguin danyats o fins i tot parcialment ocults. Així, ofereix nivells de certesa superiors als estàndards del mercat, el que redueix els requisits en hardware i inversió inicial.

La startup ha aconseguit captar clients de gran pes com pots de mercaderies (Barcelona, Algeciras, Bilbao), empreses de cargo aeroportuàries (IAG Cargo), logístiques (Correos), serveis públics (Idrica) i altres corporacions com Telefónica i Comsa. L’entrada de capital en AllRead MLT servirà per a la contractació d’un potent equip d’enginyeria enfocat en desenvolupament de producte i l’ampliació de la xarxa comercial europea per a les seves solucions d’intel·ligència artificial.

Miguel Silva-Constenla, CEO & co-founder d’AllRead MLT: “Un nou cicle ha començat a nivell global, on tecnologies intel·ligents i sostenibles com la d’AllRead MLT seran claus per a millorar l’eficiència operacional de les cadenes logístiques, un sector estratègic en plena disrupció”.

Estigues informat de tot!

Subscriu-te i estigues informat dels últims continguts de Mobile World Capital Barcelona.