Mobile World Capital inicia una nova etapa

Barcelona, 8 d’abril.– La Comissió Executiva de la Fundació Mobile World Capital Barcelona reunida avui ha decidit renovar l’actual Direcció General de l’entitat i promoure l’impuls d’una nova etapa, coincidint amb la celebració del seu desè aniversari aquest 2022.

Durant els propers dies s’obrirà un procés per sumar talent a l’organització i incorporar una nova Direcció General que contribuirà en el futur a ampliar el llegat fruit de la capitalitat internacional de les tecnologies mòbils.

L’actual director general de la fundació, Carlos Grau, mantindrà les seves funcions, fins que es produeixi el relleu, que ha de ser ratificat en els propers mesos pel patronat de la fundació, i continuarà col·laborant amb l’entitat des de la Direcció General Adjunta, facilitant una transició ordenada i ampliant la col·laboració amb entitats privades.

La Comissió Executiva ha fet un balanç molt positiu d’aquesta etapa, des que Grau va assumir la direcció al novembre del 2017, període en què la fundació ha consolidat la seva estratègia al voltant dels quatre programes: tecnologia, innovació, talent i societat, aconseguint mètriques de gran impacte, sota un model de col·laboració público privada, que han fet de Barcelona referent i laboratori de casos de l’ús del 5G, capital de l’humanisme tecnològic, referent en talent digital i en innovació, afavorint un model d’èxit de transferència de tecnologia i ciència cap a la indústria.

El president de la Comissió Executiva i primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, ​​Jaume Collboni, ha volgut “agrair el lideratge de Carlos Grau durant el temps que ha ostentat la Direcció General, un període en el qual, a més de consolidar el Mobile World Congress a Barcelona, ​​la Fundació ha estat orientada a deixar un llegat econòmic i social de la capitalitat de les tecnologies mòbils. Collboni s’ha mostrat “il·lusionat amb aquesta nova etapa que ara iniciarà la Fundació, coincidint amb el desè aniversari de Mobile World Capital Barcelona” i ha afegit “que servirà per fer-la créixer encara més i continuar posicionant-nos com una de les principals capitals de la innovació i de les noves tecnologies del món amb tres prioritats clares: la promoció, el suport al talent tecnològic i el suport a la capitalització d’empreses i ecosistemes tecnològics”.

L’equip directiu de la fundació, i sota la tutela de la nova direcció, aspira a maximitzar i fer un nou salt en l’objectiu del llegat econòmic i social de la fundació, que ostenta la capitalitat de les tecnologies mòbils a nivell internacional, gràcies al suport de la GSMA i de tots els seus patrons, tant públics com a privats.

És un moment per continuar construint, fer balanç del que s’ha aconseguit, i aspirar a donar un nou impuls en una etapa en què la tecnologia i la digitalització estan jugant un paper cada cop més rellevant a la nostra societat.

Estigues informat de tot!

Subscriu-te i estigues informat dels últims continguts de Mobile World Capital Barcelona.