MWC Barcelona 23, escenari de presentació de l’acord entre Mobile World Capital Barcelona i COIT per potenciar les vocacions STEM

Mobile World Capital Barcelona, mitjançant la iniciativa de l’Observatori Nacional 5G desenvolupada amb la col·laboració de la Secretaria d’Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals, han presentat aquest matí l’acord de col·laboració amb el Pla de Promoció dels Estudis de Telecomunicació (PPET), projecte finançat pel programa UNICO I+D, que rep fons del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. El projecte, coordinat pel Col·legi Oficial d’Enginyers de Telecomunicació, on participen un total de 12 universitats i centres de recerca, té com a objectiu promoure les vocacions STEM per afrontar els reptes tecnològics del país, amb especial atenció als estudis d’enginyeria de telecomunicació.

Espanya és un país amb un ecosistema empresarial molt proper als centres d’innovació i amb grans oportunitats perquè el talent es desenvolupi i contribueixi a fer que aquesta tecnologia punta aporti solucions a la ciutadania. Per això, durant el MWC Barcelona 23 s’estan duent a terme reunions de treball per traçar un full de ruta amb diferents accions encaminades a complir aquesta fita. A la presentació de l’acord hi han participat, per part del Mobile World Capital Barcelona, l’Eduard Martín, el CIO del Mobile World Capital Barcelona i el director de l’Observatori Nacional 5G i Federico Ruiz, responsable de l’Observatori Nacional 5G. Per part del COIT, Juan Carlos López, vicedegà del col·legi; i Mónica Navarro, directora de Relacions Institucionals i Comunicació del CTTC.

Estigues informat de tot!

Subscriu-te i estigues informat dels últims continguts de Mobile World Capital Barcelona.