MWCapital ha reunit un centenar d’experts internacionals per abordar el futur del Deep Tech

• Mobile World Capital Barcelona ha acollit la cimera final del Clean Energy Programme 2024, el programa d’innovació europeu de la Deep Tech Alliance que impulsa l’aplicació de tecnologies Deep Tech per generar Energies Netes
  • Durant la jornada s’han vist exemples de tecnologies Deep Tech aplicades a l’emmagatzemament d’energia, els biocombustibles, la producció d’hidrogen, o la captura de CO2, entre d’altres

Un centenar de grans corporacions, inversors i startups d’arreu d’Europa han participat al Clean Energy Summit 24, l’esdeveniment final del programa d’innovació en energies netes que impulsa la Deep Tech Alliance. Una cita d’altíssim nivell que, per primera vegada, se celebra a Espanya  i que ha estat organitzada per Mobile World Capital Barcelona. La jornada ha reunit a la capital catalana un centenar dels principals experts internacionals per impulsar les Energies Netes amb tecnologies d’última generació.

El programa Clean Energy Summit 2024 té per objectiu connectar a investigadors i emprenedors que estan desenvolupant innovacions en l’àmbit de l’energia, amb empreses i fons que poden aportar el capital necessari per fer-les arribar al mercat i a la societat. En concret, en aquesta edició s’han presentat projectes de diferents startups i scaleups europees que apliquen tecnologies Deep Tech enfocades a l’emmagatzemament d’energia, la biomassa, els biocombustibles, la producció d’hidrogen, l’energia solar, eòlica i undimotriu, la captura de CO2 i  el smart grid, entre d’altres.

A més d’explorar oportunitats de negoci, les jornades també han estat el marc per debatre sobre l’impacte potencial d’aquestes tecnologies i per abordar les oportunitats, els riscos i els factors clau a l’hora d’invertir en empreses emergents d’aquest sector.

En el Clean Energy 24 Summit han participat empreses com Acciona Energia, Repsol, ENI, CEPSA, Naturgy, A2A, Terna, RedZone; startups com CarpeCarbon, RTDT, Octave Energy, Resilco, Supernode, Hyperthermics, Greendur i Jolt; fons d’inversió com Serpentines Ventures o Big Sur Ventures; i membres de la DeepTech Alliance d’arreu d’Europa, entre els quals UnternehmenTUM, HelloTomorrow, Sting, IMEC, LUI, HightechXL, DTU Science Park, Polihub, Kongsberg Innovation i Beta-i.

La Deep Tech Alliance és una associació privada sense ànim de lucre que agrupa els principals centres d’emprenedoria i transferència tecnològica europeus de l’àmbit de les tecnologies de frontera. A cada país, l’associació compta amb una institució de referència, que en el cas Espanya és Mobile World Capital Barcelona.

Estigues informat de tot!

Subscriu-te i estigues informat dels últims continguts de Mobile World Capital Barcelona.