Els 4YFN Awards 2018 busquen la millor startup digital internacional

• 10 startups procedents de Països Baixos, Israel, Regne Unit i Espanya competiran en les semifinals del pròxim dimarts 27 de febrer

• El guanyador, que s'anunciarà a la final del dimecres 28, rebrà un accés exclusiu per 4YFN Barcelona 2019 i una estada en una residència empresarial a Palo Alto (EUA)

Barcelona, 6 de febrer de 2018.- Els 4YFN Awards 2018, la competició de startups mobile que tindrà lloc a 4YFN Barcelona, busquen el projecte més disruptiu del certamen i ja compten amb les 10 startups finalistes, seleccionades entre més de 300 participants d’arreu del món.

La cinquena edició dels 4YFN Awards a Barcelona planteja una evolució respecte el format dels anys anteriors. En aquesta ocasió, se celebren dues semifinals el dimarts 27 –a les 11h del matí i a les 16h de la tarda-, en les que competiran 5 startups en cadascuna d’elles, i la final tindrà lloc el dimecres 28. Per Esteban Redolfi, director executiu de 4YFN, “hem dissenyat uns premis que van més enllà d’un reconeixement puntual. Busquem la startup més innovadora però sobretot busquem generar oportunitats perquè els emprenedors puguin connectar amb inversors i posar a prova els seus projectes davant l’audiència”.

4YFN premiarà la startup guanyadora amb una plaça a 4YFN Barcelona 2019 i amb una estada en una residència empresarial a Palo Alto (EEUU), al centre de Sillicon Valley, per així acompanyar-la en el seu creixement. A més, al llarg dels tres dies de 4YFN Barcelona, els 10 finalistes podran disposar d’un espai expositiu propi, l’Awards Finalist Lounge, on estaran en contacte directe amb inversors i membres de grans corporacions.

4YFN Awards 2018: els 10 finalistes

Les 10 startups internacionals que han estat seleccionades per a participar en el certamen són:

• Combine (Regne Unit): aplicació mobile que connecta i enllaça en un mateix dispositiu múltiples serveis financers com el compte corrent, la targeta de crèdit, les inversions, les criptomonedes, etc.

• BWOM (Espanya): plataforma d’ehealth creada per apoderar la dona, facilitar que tingui un control personalitzat de la seva salut i permetre el corresponent seguiment del seu benestar.

• Eccocar(Espanya): empresa que ofereix solucions de carsharing a la mida de les empreses.

• IOMED(Espanya): empresa que extreu i analitza dades de pràctiques clíniques hospitalàries per a posar-les a disposició de centres mèdics.

• Brokoli (Espanya): plataforma que facilita la gestió de les assegurances mitjançant el dispositiu mòbil.

• Boxmotions (Espanya): servei de traster i magatzem intel·ligent. La plataforma gestiona la recollida dels materials, els emmagatzema i, mitjançant l’aplicació mòbil, permet el control i el seguiment del seu usuari.

• Zapiens (Espanya): plataforma de connexió intel·ligent que permet construir i compartir coneixement entre diferents usuaris.

• Viisights (Israel): plataforma de video-anàlisis intel·ligent que utilitza una tecnologia de reconeixement profund de documents audiovisuals amb l’objectiu de proveir solucions de seguretat per a smart cities, negocis, infraestructures o espais públics.

• Jerulida (Països Baixos): empresa que desenvolupa les plataformes blockchain NXT i ARDOR.

• Cognifiber (Israel): empresa puntera a escala mundial en l’àmbit de la computació fotònica escalable.

Novetats

En aquesta edició, 4YFN aposta per impulsar el talent amb els Talent Corners, activitats programades per part de grans corporacions com InfoJobs amb l’objectiu de captar el millor talent i trobar noves oportunitats laborals. Les persones que participin, podran analitzar les seves xarxes socials i rebre recomanacions per millorar els seus perfils digitals.