Francesc Fajula, nou director general de la Fundació Mobile World Capital Barcelona

• El nomenament de Francesc Fajula ha estat ratificat avui durant l'última reunió de Patronat de la Fundació.

• Fajula és un dels pioners de la indústria digital i aporta àmplia experiència en els grans eixos per a la promoció del món digital com són l'emprenedoria, la innovació, les empreses internacionals i el talent jove.

• Francesc Fajula assumirà el càrrec en les pròximes setmanes.

Barcelona, 13 de juny. - El Patronat de la Fundació Mobile World Capital Barcelona ha ratificat el nomenament de Francesc Fajula com a nou CEO de la Fundació. Fajula s'incorpora a MWCapital amb l'objectiu d'impulsar una nova etapa, coincidint amb la celebració del desè aniversari de la Fundació, en un context en el qual la tecnologia i la digitalització estan jugant un paper cada vegada més rellevant en la vida de les persones.

Francesc Fajula ha desenvolupat la seva carrera professional en empreses com Terra (Grup Telefónica), Banesto, Grup Santander, Banc Sabadell o Dominion Global. És un dels pioners de la indústria digital i ha estat director de E-Commerce de Terra. També ha exercit com a director d’Innovació i Estratègia Digital en el Grup Santander destacant la creació de programes d’emprenedors i creant una acceleradora a San Francisco. Ha estat director de Transformació Digital i Innovació en el Banc Sabadell, i en la seva última etapa ha exercit com a director general de Serveis Financers a Dominion Global. Fajula assumirà les seves funcions com CEO en les pròximes setmanes.

El Patronat ha volgut aprofitar l'ocasió d'aquest nomenament per a agrair la tasca i els èxits assolits en els darrers anys per Carlos Grau, qui col·laborarà en el traspàs al nou director.

SOBRE MOBILE WORLD CAPITAL BARCELONA

Mobile World Capital Barcelona és una iniciativa que impulsa el desenvolupament digital de la societat i ajuda a millorar la vida de les persones en l'àmbit global. Amb suport públic i privat, MWCapital centra la seva activitat en quatre àrees: l'acceleració de la innovació a través de l'emprenedoria digital; la transformació de la indústria mitjançant la tecnologia digital; el creixement del talent digital entre les noves generacions i els professionals; i la reflexió sobre l'impacte de la tecnologia en la nostra societat. En conjunt, els programes estan transformant positivament l'economia, l'educació i la societat. MWCapital acull MWC a Barcelona i és la fundadora de 4 Years From Now (4YFN), la plataforma de negocis per a la comunitat de startups present en tots els esdeveniments de MWC a tot el món.