Mobile World Capital Barcelona estreny llaços amb la Unió pel Mediterrani a MWC Barcelona 2021

• Promoure una transformació digital integradora, reduir les bretxes digitals i potenciar les competències digitals de la ciutadania seran els focus de treball

Mobile World Capital Barcelona ha signat avui un acord de cooperació amb Unió pel Mediterrani. Ambdues institucions es comprometen a treballar de manera conjunta en les àrees d'interès comú: transformació digital, reduir les bretxes digitals i promoure les competències digitals.

L'aliança permetrà connectar i establir vies de col·laboració entre experts, realitzar projectes conjunts com seminaris i tallers o fomentar l'intercanvi de bones pràctiques, entre d'altres. Així mateix, ambdues iniciatives celebraran consultes periòdiques sobre temes d'importància per assegurar la millor coordinació d'activitats amb vista a crear sinergies i maximitzar el suport mutu.

L'acte ha comptat amb la participació del secretari general d'Unió pel Mediterrani, Nasser Kamel; i el CEO de Mobile World Capital Barcelona, ​​Carles Grau.